Stranica 2 od 2

Re: P: SAAB 9000 CS 2.3t

Poslato: 02 Jul 2014, 23:40
od stevak
TAZZ je napisao:TCS nije problem, ako bude zezo, ide na trionic.
Rekoh da ga nisam puno vozio zbog onog lanca ali mislim da TCS radi kako treba jer se nije vukao kao slina. Nisam ga opterećivao ali je lepo potezao.
A slika...slikaću sutra ako uhvatim vremena zbog razloga koji znaš.

Re: P: SAAB 9000 CS 2.3t

Poslato: 03 Jul 2014, 06:23
od TAZZ
Ne.treba slika, videcemo se

Poslato: 19 Avg 2014, 23:12
od Slavisacs
Evo i malo informacija, ako nekom bude zatrebalo...

[link_open=http://townsendimports.com/Web/engine_f ... letest.htm]CHECKING THE TCS THROTTLE BODY[/link_open]

[link_open=http://townsendimports.com/Web/engine_f ... kindex.htm]TCS/ABS[/link_open]

[link_open=http://townsendimports.com/Web/engine_f ... alpro1.htm]TCS CALIBRATION PROCEDURE 02/92-0185[/link_open]

[link_open=http://townsendimports.com/Web/engine_folder/cam369.htm]SERVICE CAMPAIGN 369: TCS COMPONENTS 02/92-0189[/link_open]

[link_open=http://townsendimports.com/Web/engine_f ... pedpot.gif]SERVICE DIRECTIVE: RISK OF CORROSION AT PEDAL POTENTIOMETER CONNECTOR 01/93-0298[/link_open]

[link_open=http://townsendimports.com/Web/engine_f ... faulti.htm]THROTTLE POTENTIOMETER FAULTS (LH 2.4.2 WITH ELECTRONIC THROTTLE SYSTEM) 03/93-0311[/link_open]

[link_open=http://townsendimports.com/Web/engine_f ... sfault.htm]FAULT DIAGNOSIS: TRACTION CONTROL SYSTEM 05/93-0332[/link_open]